Dinsdag 24 september
Donderdag 14
Donderdag 3 april
Dinsdag 20 mei
Dinsdag 28 oktober
Donderdag 26 november
Masterclass De psychologie van communicatie met het Communicatiemozaïek©
Prijs:
De masterclass bestaat uit 12 dagdelen verdeeld over 2 maal 2 dagen (inclusief overnachting) en 1 afsluitende dag. Tussendoor krijg je coaching op vragen die je hebt.
De kosten bedragen € 3.450,– exclusief 21% btw.
Aantal deelnemers: maximaal 8.
Locatie
Dit levert de Masterclass De psychologie van communicatie je op
- Je leert aan de hand van Het Communicatiemozaïek© navolgbare stappen te zetten.
- Je legt verbanden en die kun je goed aan je opdrachtgever uitleggen.
- Je maakt keuze over waar je wel en niet invloed op kunt hebben.
- Je leert te kijken vanuit een breed perspectief naar een vraagstuk.
- Je wordt zelfverzekerd in je advisering.
Vervolg
Wat onze deelnemers zeggen:
'De masterclass heeft mij geholpen om mij niet meer zo te verliezen in de waan van de dag, maar beter zicht te krijgen op waar ik echt een meerwaarde kan hebben. Het mooie van de Het Communicatiemozaïek© is voor mij dat zelfs een klein onderdeel helpt om het vraagstuk scherp(er) te krijgen. Vertragen om te versnellen staat op post it op mijn bureau. Belangrijke waardevolle lessen geleerd die ik met collega's kan delen. Een feestje.'
- Rian de Roo – communicatieadviseur Roelof van Echten College Hoogeveen
'De masterclass heeft mij geleerd altijd te vragen, weten we zeker dat dit het probleem is. Hebben goed geluisterd en wat is er echt nodig om het doel te bereiken. Daarnaast de vraag te stellen, wat is het doel en hebben we dat allemaal op dezelfde manier scherp.'
- Basti Poortvliet – teamchef communicatie bij Politie-eenheid Rotterdam
'In heb voor deze masterclass gekozen om te leren hoe ik mijn brein op een andere manier kan laten werken. Het Communicatiemozaïek© is daar een prachtig hulpmiddel bij. Je legt als het ware een puzzel. Soms zoek je de hoekjes eerst en soms de kleuren. Het heeft mij geleerd nog scherpere strategieën te maken en nog meer door te vragen door scherpe vragen te stellen over wat de behoefte is en wat het doel is. Gonda kan dit heel goed overbrengen en zet je meteen op scherp. In de praktijk kan ik hier heel goed mee uit de voeten. Een aanrader!'
- Martina Plug – communicatieadviseur fysiek domein / participatie bij gemeente Zoetermeer
' De masterclass heeft mij geleerd om altijd (!) door te vragen en met goede, gerichte en soms ook onverwachte en creatieve vragen te voorkomen dat mijn advies of oplossing bij een intentie blijft. In de praktijk betekent dit voor mij meer samen optrekken met een opdrachtgever en de opgedane kennis van ons menselijk brein durven in zetten om echt tot effectieve oplossingen te komen. De zin: ‘Dat is een mooie intentie, maar wat is nu echt nodig om het effect te bereiken?’ hangt inmiddels op een post-it naast mijn pc.'
- Interim senior communicatieadviseur Schiphol Groep via &Werkhoven Communicatieadvies